UtazasApro.hu
Utazás és szállás apróhirdtések

Játék!

A legutóbb hirdetett játékunk lezárult, de hamarosan új játékot indítunk.

Ha nem szeretne lemaradni róla iratkozzon fel hírlevelünkre és értesítjük Önt az új játék indulásáról.

Játéktörténet
Szállásfelajánlás

City Autóbérlés

AKCIÓS BÉRAUTÓ KÍNÁLAT

SZEMÉLYAUTÓ ÉS MIKROBUSZ

GYORSAN ÉS RUGALMASAN!

Hirdetés feladás

Az oldalon a hirdetés feladás mindenki számára ingyenes. Kérjük válassza ki a hirdetésére legjellemzőbb kategóriát és csak oda adja fel ingyenes hirdetését. Ne felejtse el emailban megerősíteni a hirdetés feladást!

Hirdetés

Címkék

utazás, nyaralás, szállás, apróhirdetés, utazási apróhirdetések, szállás apróhirdetés, üdülés, nyaralás

Játéktörténet

Eddig játékaink: (előzmények és vélemények)
        Harmadik Játék   2007 December- 2008 Január
        Második játék   2007 Október - November
        Első játék   2007 Augusztus - Szeptember
Játékos hírlevél feliratkozás

Eddigi játékainkban résztvevő játékosok és szállásadók véleményei

Harmadik játék:

Verzsó vendégház. Harmadik játékunk jelenleg még tart.

Szállásfoglalás: Szabó Mihály  Tel/Fax.: 06 (32) 462-111  Mobil: 06 (30) 375-1909
Email: mischi2@aktivi.hu
Weboldal: www.verzso.hu

Második játék: Regisztrált játékosok száma: 1200fő. Ideje: 2007 Október- Novemberr

Az első játékban résztvevő Vital Apartman (II díj) sorsoltuk ki még egyszer egy újabb játék keretében.
A nyertes felvette a szállásadóval a kapcsolatot, de a nyeremény átvételére még nem került sor.

Első játék:  Első játékunkban 3 szállás vett részt. Regisztrált játékosok száma: 300fő. Ideje: 2007 Augusztus - Szeptember

I. Díj: B Vitál Apartman (Almamellék)

2 éjszaka 4 fő részére a B Vitál Apartmanban Almamellék-Szentmártonpusztán Kinti medence használattal.

Szállásfoglalás: Bíró József (B Vital Kft)  Tel.: 0669 364 148  Fax.: 0669 364 007  Mobil: 0620 9565823
Email: vitalbio@tvn.hu
Weboldal: www.vitalbio.hu

A nyertes véleménye: Tisztelt Utazásapró Szerkesztőség! Először is szeretném megköszönni,hogy önökkel játszhattam és nekem kedvezett a szerencse,megnyertem a fődíjukat. A nyeremény egy Almamellék-Szentmártonpusztai apartman hétvégi eltöltése 4 főre. Az apartman gondnoknője (Mónika)kedvesen és készséggel fogadott minket bemutatta az apartman minden kis zeg-zugát. Meg kell jegyeznem nagyon gyönyörű a környék az ellátás is tökéletes!A az apartman mellett található egy gyönyörű kastély: van teniszpálya,úszómedence,fittnes-terem szauna,van lehetőség lovaglásra,szalonnasütésre és ha valaki megszomjazik szívesen kinyitják a bárt is.  ...  Másnap reggel elindultunk túrázni kisvonattal sasrét végállomásra,szeretném megjegyezni itt található az ország legkeskenyebb nyomtávú kis vasútja. Visszafelé lesétáltunk almamellék kisfaluba közben gyönyörködtünk a tájban. Délután szalonnasütés,beszélgetés,iszogatással telt.  ...    Röviden ennyit az üdülésről,összegezve mindennel teljesen meg voltunk elégedve. Szeretném megemlíteni a tulajdonost Bíró urat igaz én csak telefonon beszéltem vele de nagyon rendes ember,ja és Mónika kedves,aranyos segítőkész lány!Köszönjük mindenkinek ezt a lehetőséget!Jövőre vissza térünk!
Szeretném az olvasókat biztatni,hogy játszanak mert megéri! Igaz a mondás: "Aki nem játszik az nem is nyer"
Mellékelek egy pár képet,hogy más is gyönyörködhessen a tájban.

Üdvözlettel a csipet csapat: Kismarton János,Csontos István,Csiszár Emese,Demeter Tibor.

II Díj: Vital Apartman (Zalakaros)

Hosszú hétvége 4 fő részére a zalakarosi Vital Apartmanházban (3 éj 4 fő részére))

Szállásfoglalás: Patkós Dániel Tel:06 70 335-7020
Email: vital-apartman@freemail.hu
Weboldal: www.vital-apartman.fw.hu

A kisorsolt játékos nem jelentkezett , így második játékunkban ismét felajánlottuk a szállást.

A szállás felajánló véleménye: Gratulálok a játék sikerességéhez, szerintem jól sikerült eltalálni a dolgot. Egyszerű és figyelemfelkeltő. Valószínűleg az én lapomat is valami hasonló szellemben kell megoldani, mert most még túl bonyolult.  ..én nem tartom kevésnek a 300 regisztrált embert, ha arra gondolok, hogy a honlap nem olyan régóta üzemel... A honlapom látogatottságát növelte!

III Díj: Bodzás Vendégház (Ganna)

Szállásfoglalás: Gerleiné Varga Zsuzsa  Tel:20/426-5876
Email: vargazsu@bodzas.hu
Weboldal: www.bodzas.hu

A nyertes véleménye: A nyaralásunk nagyon jól sikerült, köszönjük szépen, mindenki jól érezte magát a családban. Mi egy 4 fő részére szóló 1 éjszakás szállást nyertünk Gannára, a Bodzás vendégházba. Szombaton 14 óra körül értünk Gannára, ahol már vártak minket a kedves vendéglátóink. A Bodzás vendégház egy igen aranyos parasztház, ami nagyon szépen fel van újítva. Belül szinte minden fából van, a bútorokat is a vendéglátónk készítette, nagyon szép munkák. Ganna egy igen pici település, sok látnivalóval. A faluban van egy híres 1818-ban épült neoklasszicista stílusú bazilika, amit Esterházy Miklós építetett. Ezt is megnéztük és nagyon tetszett mindenkinek.
A vendéglátóink sok állatot tartanak, többek között lovakat, aminek a fiam igen örült, vasárnap délelőtt lovagolhatott is. Utána elmentünk Döbröntére, ami kb.2-3 km-re van a településtől. Itt megnéztük a Szarvaskő várat, ami a XIV.században épült, de ma már csak a romjai vannak meg. Vasárnap délután pedig a pápai élményfürdőben kényeztettük magunkat, ami 10 km-re van a településtől.
Szóval, a nyaralásunk jól és mozgalmasan telt, még egyszer köszönjük Önöknek a nyereményt. Mindenkit arra buzdítok az ismerőseim közül,hogy ha tehetik játszanak, mert megéri, és mert játszani jó!
Tisztelettel : Márkus Barna

A szállás felajánló véleménye: ... minél többen letöltsék oldalainkat, és láthatóak legyünk. A statisztikámban is megnőtt az Utazás Apró oldaláról való letöltések száma!

Hírlevél feliratkozás

Amennyiben szeretne értesülni a legújabb játékokról, kérjük írja be email címét és minden új játék szervezésekor emailban tájékoztatjuk Önt!

Hírlevél feliratkozás szabályai:
- A játékos email üzenetet fogad az utazasapro.hu oldalon megjelenő későbbi játékokkal kapcsolatban.
- A játékos feliratkozik az utazasapro.hu levelező rendszerére (hírlevelére) ahonnan játékkal, illetve a játék lezárulta után az oldallal és a hirdetőkkel kapcsolatosan tájékoztató emaileket kap.
- A hírlevél maximum 2 hetente kerül kiküldésre.

További ajánlatok:
Médiaajánlat
Statisztika
Játékfelajánlás (szállásadók részére)

Információ

Szállás, utazás, üdülés apróhirdetés a rendszerben: 250  (összes apró)